Sunday, October 05, 2008

Com fulles mortes



Ha de passar, tot haurà de passar. I en el fons de tu no dependrà. I ja ho sé... Si ara estem junts és per treure'n profit. Això a crits no es podia arreglar. Però si a l'estiu veus que al marge del riu. Cauen fulles i ho fan a grapats. Pensa que l'arbre sóc jo. Que no m'adapto al temps. I que em vull fer notar. Puc dir-t'ho lent i més clar. Ja va passant, ara ja va passant. I en el fons de mi ja no depèn. I saps que... Les circumstàncies m'han dut a pensar. En la cançó que per tu ara estic fent. Però si a l'estiu veus que al marge del riu. Cauen fulles i ho fan a grapats. Pensa que l'arbre sóc jo Que no m'adapto al temps. I que em vull fer notar. Puc dir-t'ho lent i més clar. Puc dir-t'ho lent i més clar. Puc dir-t'ho lent i més clar.

La Brigada