Friday, February 13, 2009

Mírame


Mírame y di que ves, sólo una chica más. Yo no sé qué pensar de tu corazón. Cuando miro tus ojos veo el cielo azul. Luego cuando los cierras quedo sin su luz. Tal vez yo me equivoqué desde la primera vez o tal vez sólo fue un tremendo error. Cuando miro tus ojos veo el cielo azul. Luego cuando los cierras quedo sin su luz. Cuando miro tus ojos veo el cielo azul. Luego cuando los cierras quedo sin su luz. Has de saber que dejaré la puerta abierta por si algún día te decides a volver. Has de saber que aún te sigo esperando, porque sin ti yo ya no puedo vivir.

Vacaciones

2 comments:

Liladisc said...

Blancaaa!!
Sóc l'anna ( la veïna!) jeje, que un dia d'una manera molt curiosa vaig trobar el teu space i tal, perquè vaig veure que tambe t'agrada Facto Delafe i vaig dir, ostres!!!
Li haig de fer saber... i vaig pensar pel balcó li diré.. però ara ja no et veig mai.. jeje.

Doncs res més,
et volia fer una petita proposta indecent.. ja que ets de les poques persones que conec que els hi agrada Facto i et volia dir si volies anar al concert que faran al palau de música ( els de la upc tenim descompte.. jeje)... no se
ale, ja està dit!!

un petonàs!

pd. m'encanten totes les fotografies

Blanch said...

ei!!!

doncs que guai que t'agradin! jo la veritat és que els he vist uns quants cops i no tenia pensat anar-hi! però ens ho podem mirar!

1 petó!