Sunday, May 24, 2009

Els vells


Se m'ha tornat a escapar, torno a anar-li al darrere, no penso tenir pietat, se m'ha tornat a colar un vell. Portes de l'armari obertes, el millor record és amb les barques, l'avi aguantava la cadira mentre jo endreçava la casa. No, si vull córrer no és per escapar-me, sinó perquè passi el temps, si vull córrer, perquè passi més ràpid el temps. Li vaig dir a un amic el que sentia per ell, ell em va contestar ja m'ho podries haver dit abans. No tinc por de fer-me vell sinó de que els meus pares es facin vells, tendres nobles com els gossos vas dir que trist que és veure'ns així. No, si vull córrer no és per escapar-me sinó perquè passi el temps si vull córrer perquè passi més ràpid el temps passi més ràpid el temps passi més ràpid el temps passi més ràpid el temps.

Sedaiós