Friday, February 11, 2011

Ball de la mort




I el ball de la mort i un bosc vermell i una rotllana de dones i bocs
tots ballant mig despullats al voltant del nostre foc

I tu eres idèntica a la neu, eres fresca i excitant
I com l’ocell del meu terrat vas vindre a morir just al meu davant

I em parlaves del que veies al teu voltant pensant que eres al cel
hi havien avets amb peus de llop i cireres per tothom
i un porc senglar i enmig d’un prat una pastanaga gegant

I el ball de la mort, el ball de la mort, jo no vull ballar-lo sola
I el ball de la mort, el ball de la mort, no vull ballar-lo sola

I va parar el ball i va parlar el foc, que és el que diu totes les veritats
I va dir que el mal que feu als demés és el mateix mal que us han fet

Ball de la mort, ball de la mort, torna’m la meva dona
Ball de la mort, ball de la mort, torna’m la meva dona
Ball de la mort, ball de la mort, torna’m la meva dona
Ball de la mort, ball de la mort, que no la vull veure ballar sola
Ball de la mort, ball de la mort....


Bedroom